Wednesday, October 12, 2011

其实我们都知道 =') 要坚强

或许从一开始就已经知道...会很辛苦
我知道...
你很难过,很不开心,很生气,很不明白
其实,我也一样.

但,又能怎样?
我...不想没有你 =')
只要你还愿意,不放弃
我也可以!
我知道我们会挨得过去的~

I know it's hard to find a boyfriend like you.
I appreciate, cherish, precious everything you gave me =D

Baby don't sad anymore, we can make it!
You're just such a great boyfriend for me ♥
I just wanna love you in the most simple way...